Test Tudat Tánc

Saját tréningem fúzió.

Ehhez híven maguk a gyakorlatsorok is több helyről származnak: megtalálhatóak itt a különböző kortárs tánctechnikák (Graham, Limón, földkontakt), a streching (figyelmesen kialakított, személyre szabott nyújtások), jóga (főleg hatha jóga és Vinyásza flow, mely a légzéssel is összehangolja a mozgást), Pilates (mélyizomtorna, ami főként a törzs izmaira koncentrál, de a végtagokat se hagyja ki).

Ezek a gyakorlatok többségükben fekvő, vagy ülő helyzetben végezendőek, ezáltal más helyzetben, a test többi részét a földön rögzítve mozgatjuk át az izomcsoportokat. Kikerüljük így az esetleges sérüléseket, az ízületek terhelését, de rávezetjük magunkat az amúgy nem mindig könnyen megérezhető kis izolációkra.

Több, mint 40 év színpadi-, és 28 év tánctanári tapasztalatát felhasználva raktam össze egy olyan kivonatot, mely nemcsak a táncolni vágyókat segíti, hanem azokat is, akik kellemes élményekkel gazdagodva akarják karbantartani testüket, fejleszteni testtudatukat, végül – de nem utolsósorban – felszabadultan táncolni.

Az improvizációs gyakorlatok által aktívvá tehetjük a megszerzett tudást, segítséget kaphatunk a ritmusérzék, a zene íveinek megélésében, az önkifejezésben.

Felébresztjük, megmozgatjuk női energiáinkat, utána pedig „csak” tánc, Tánc és TÁNC!

Szeretettel várlak!